Betöltés…
Cofidis Panaszbejelentés
A név túl rövid, legalább három karakter szükséges!
A név illegális karaktereket tartalmaz! Kérjük csak betűket (A-Z,a-z), pontot (.) és kötőjelet (-) használjon!
A szerződésszám/ügyfélszám kitöltése kötelező!
A szerződésszám/ügyfélszám illegális karaktereket tartalmaz! Kérjük csak számokat (0-9) használjon!
A lakcím, székhely, levelezési cím kitöltése kötelező!
A lakcím, székhely, levelezési cím illegális karaktereket tartalmaz! Kérjük csak betűket (A-Z,a-z), számokat (0-9), pontot (.), vesszőt (,), és kötőjelet (-) használjon!
A telefonszám kitöltése kötelező!
A telefonszám illegális karaktereket tartalmaz! Kérjük csak számokat (0-9), és opcionálisan (+) előjelet használjon!
Az email cím kitöltése kötelező!
Az email cím formátuma nem megfelelő!
Az email cím illegális karaktereket tartalmaz! Kérjük csak betűket (A-Z,a-z), számokat (0-9), pontot (.), vesszőt (,), kötőjelet (-) használjon! A a kukac (@) karakter kötelező!
Az értesítési mód kiválasztása kötelező!
A panaszolt szolgáltatástípus kiválasztása kötelező!
A panasz okaként legalább egy jelölőnégyzet kiválasztása kötelező!
Az egyéb panasz oka túl rövid! Kérjük legalább három karaktert használjon!
Az panasz részletes leírása túl rövid! Kérjük legalább három karaktert használjon!
A feltölteni kívánt fájl túl nagy! Kérjük maximum 2MB méretű fájlokat használjon!
Sajnáljuk, Ön a Google captcha által robotként lett azonosítva! Kérjük frissítse az oldalt és próbálkozzon újra! szükséges!
Sajnáljuk, Ön a Google captcha által robotként lett azonosítva! Kérjük frissítse az oldalt és próbálkozzon újra! szükséges!
Cofidis

Fogyasztói Panasz

Pénzügyi szolgáltatóval kapcsolatos viták rendezésére

Panasszal érintett pénzügyi szervezet

Név:
Cofidis Magyarországi Fióktelepe
Cím:
1134 Budapest, Váci út 23-27.

Panaszos adatai

Név: *
Szerződésszám / ügyfélszám:
Lakcím, székhely, levelezési cím: *
Telefonszám:
E-mail: *
Értesítés módja (levél, e-mail): *

I. Ügyfél panasza és igényei

A panasszal érintett szervezetnek a panasz kézhezvételét követően főszabályként 30 nap áll rendelkezésére, hogy az ügyet érdemben megvizsgálja és a panasszal kapcsolatos álláspontját, illetve intézkedéseit indoklással ellátva az ügyfélnek írásban megküldje.

Panaszolt szolgáltatástípus:*

Panasz oka: *

Egyéb panasz oka:

Dokumentum feltöltése

Max. 4 fájl feltöltése, max. 2 MB/fájl (.jpg,.jpeg,.png,.doc,.docx,.pdf)

Amennyiben egy fájlt mégsem szeretne feltölteni, kérjük kattintson ismét a "Fájl kiválasztása" gombra, majd a "Vissza/Mégse" gombra!

II. A panasz részletes leírása*

(Kérjük egyes kifogásainak elkülönítetten történő rögzítését annak érdekében, hogy a panaszában foglalt minden kifogás kivizsgálásra kerüljön!)

Panasza további kezelésével kapcsolatban Panaszkezelési Szabályzatunkból tud tájékozódni. A panaszában rögzített adatok kezeléséről további információt Adatkezelési tájékoztatónkban talál.

A csillaggal (*)- jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kérjük a beküldés gombot csak egyszer nyomja meg!