Minősített fogyasztóbarát személyi hitellel kapcsolatban kérdése van?

Itt minden hasznos tudnivalót megtalál, amely a hitelfelvételt követően segítségére lehet!

Mikor kell először törlesztőrészletet fizetnem?
Mikor van a havi törlesztőrészlet fizetési határideje?
Hogyan fizethetem a törlesztőrészleteket?

Gyakran ismétlődő kérdések

Mikor kell először törlesztőrészletet fizetnem?
Az első törlesztőrészlet a Hitelszerződés létrejöttét követő hónapban esedékes

További részletek a fizetési feltételekről:  Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel ÁSZF-ben található.

Mikor van a havi törlesztőrészlet fizetési határideje?
Fizetési határidő: minden hónap 12. napja.

További részletek a fizetési feltételekről:  Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel ÁSZF-ben található.

Fontos tudni!

  • Ha átutalással, belföldi postautalvánnyal, készpénzbefizetéssel vagy csekken fizet, érdemes 1-2 nappal a határidő előtt gondoskodni a befizetésről. 
  • Csoportos beszedési megbízás esetén amennyiben a határidő munkaszüneti nap, hétvége, vagy bankszünnap, akkor az azt megelőző munkanap az esedékesség. A sikeres törlesztés érdekében gondoskodjon róla, hogy a törlesztőrészletnek megfelelő összeg határidőre rendelkezésre álljon a bankszámláján.
Hogyan fizethetem a törlesztőrészleteket?
A legkényelmesebb fizetési mód a csoportos beszedési megbízás!
  • Adjon felhatalmazást számlavezető bankjának telefonon vagy netbankon keresztül!

    Fontos tudni!

    A csoportos beszedési megbízás engedélyezési ideje bankonként eltérő, akár 30 nap is lehet, ezért az első befizetést átutalással javasoljuk megtenni.
  • A megbízáshoz a következő adatokat kell megadni:
    Kedvezményezett neve: Cofidis Magyarországi Fióktelepe
    Kedvezményezett azonosítója: A22196796T242
    A közlemény rovatba kérjük, rögzítse a szerződésszámát.
    A szerződésszámot megtalálja az Ön szerződésének (B jelű dokumentum) jobb felső sarkában.
Teljesíthet átutalási megbízással is:
  • Könnyen elintézheti a számlavezető bankjánál online vagy telefonon.
    Tipp: A kényelmes ügyintézés érdekében állítson be állandó átutalást!
  • Az átutaláshoz az alábbi adatokra van szüksége:
    Cofidis Magyarországi Fióktelepének számlaszáma: 16300000-03002235-90006400
    A közlemény rovatba kérjük, rögzítse a szerződésszámát.
    A szerződésszámot megtalálja az Ön szerződésének (B jelű dokumentum) jobb felső sarkában.
Teljesíthet csekkes és készpénzes befizetéssel is:
  • A csekkeket 6 havonta küldjük meg az Ön levelezési vagy lakcímére.
  • A Cofidis ügyfélszolgálatán vagy olyan pénzforgalmi szolgáltatónál történő készpénzbefizetés útján.

A csekkes befizetései és készpénzben történő teljesítés után 570,- Ft szolgáltatási díjat számítunk fel, amely díj a csekk befizetésével, illetve a készpénzbefizetéssel egyidejűleg esedékes. 

Tipp: A díj elkerülése érdekében válassza a csoportos beszedési megbízást vagy átutalást!

Változhat a törlesztőrészletem a futamidő alatt?

Nem, a kamatszint rögzített szinten marad a teljes futamidő alatt.

Nem kaptam meg a szerződést, hogyan juthatok hozzá?
Kérjük, jelezze ezt a telefonos ügyfélszolgálatunkon (06-1-354-5000), vagy írjon az infohu@cofidis.hu címre.
Nem kaptam csekket, kihez fordulhatok?
Igényét kérjük, jelezze telefonos ügyfélszolgálatunkon (06-1-354-5000), vagy írjon az infohu@cofidis.hu címre.
Eddig csekken fizettem, de utalni szeretnék, mi a teendőm?
Bármikor van lehetőség fizetési mód változtatására, ezt nem kell külön bejelentenie. 

Átutalását az alábbi számlaszámra várjuk:

Cofidis Magyarországi Fióktelepének számlaszáma: 16300000-03002235-90006400

A közlemény rovatba kérjük, rögzítse a szerződésszámát.

A szerződésszámot megtalálja az Ön szerződésének (B jelű dokumentum) jobb felső sarkában.

Van lehetőségem előtörleszteni?
Igen, bármikor van lehetősége határidő előtt, a kölcsön teljes vagy részbeni visszafizetésére

Az előtörlesztés díja az alábbiak szerint alakul:

  • évente egy alkalommal 200.000, -Ft-ig: díjmentes
  • ha futamidőből több, mint 12 hónap van hátra: az előtörlesztett összeg 0,5%-a
  • ha futamidőből kevesebb, mint 12 hónap van hátra: díjmentes

Amennyiben Ön előre jelzi a fizetési szándékát, többletbefizetésével kapcsolatban az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • előtörlesztést teljesít, csökkenti a törlesztőrészletét (futamidő változatlan marad)
  • előtörlesztést teljesít, csökkenti a futamidőt (törlesztőrészlet változatlan marad)
  • előre fizetést teljesíthet, ez esetben a befizetett törlesztőrészletek alapján a következő hónapokban nem kell befizetnie - maximum 5 törlesztőrészeletet fizethet be előre!
Hogyan rendezhetem a teljes tartozásom?

Átutalással vagy csekken tudja rendezni a teljes tartozását. 

Előtte kérjük, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon a 06-1-354-5000 vagy 06-30-344-8700 telefonszámon a pontos összegről és a kapcsolódó tudnivalókról.

Nem tudom befizetni a havi törlesztőrészletem, mit tehetek?

Kérjük, hogy ezt mindenképpen jelezze a 06-1-354-5000-es telefonszámon. 

Ha a kölcsönszerződés alapján fennálló bármely fizetési kötelezettségével késedelembe esik, adósságkezelési díj fizetésére köteles. A Cofidis követeléskezelési gyakorlatáról a www.cofidis.hu/koveteleskezeles oldalon tájékozódhat.

Van lehetőség utólag biztosítás igénylésére?
igen, már meglévő hiteléhez is tud igényelni hitelfedezeti biztosítást.

A Hitelfedezeti Biztosítással keresőképtelenség, munkanélküliség, munkaképesség-csökkenés vagy haláleset esetén sem kell aggódnia a törlesztés miatt. A biztosító átvállalja az időszaki vagy teljes törlesztést, így elkerülheti a fizetésképtelenség okozta kellemetlenségeket

Három féle csomagból választhat.

A Hitelfedezeti Biztosítást telefonon vagy írásban a kapcsolatok menüpont alatt található elérhetőségek egyikén igényelheti. 

A biztosítási csatlakozási feltételekről, illetve a csomagokról bővebb információ:

https://www.cofidis.hu/hitelbiztositas-szemelyi-kolcsonhoz

Hol tudok érdeklődni, hogy mennyi az aktuális tartozásom?
Telefonon a 06-1-354-5000-es telefonszámon a 4-es menüpontban, 
Cofidis Ügyfélkapun keresztül vagy emailben (infohu@cofidis.hu) tud tájékoztatást kérni.
Milyen gyakran kapok számlaértesítőt?

Évente egy alkalommal küldünk számlaértesítőt postai úton.

Milyen költségek merülhetnek fel a szerződéskötés után?

Szerződéskötés után csak bizonyos esetekben merülhetnek fel költségek, amelyekről az Általános Szerződési Feltételekben tájékozódhat.

Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel aktuális feltételei

A Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel igénylésének feltételeit és részletes kondícióit a https://www.cofidis.hu/minositett-fogyasztobarat-szemelyi-hitel oldalon találja.

Kapcsolatok
Az alábbi linken minden aktuális elérhetőségünket és nyitvatartásunkat megtalálja: kapcsolatok: kapcsolatok