A Cofidis Hitel Monitor országos reprezentatív kutatás szerint a magyarok költései nem csupán két csúcsidőszakra – nyaralás és karácsonyi ajándékozás – koncentrálódnak, hanem több hullámra oszlanak el éves szinten.
Kutatás
2017. III.Kutatás
2017. III.A Cofidis Hitel Monitor országos reprezentatív kutatás szerint a magyarok költései nem csupán két csúcsidőszakra – nyaralás és karácsonyi ajándékozás – koncentrálódnak, hanem több hullámra oszlanak el éves szinten.
Vélemény
2017. III.Sokan próbáljuk tervezni a költéseinket, amire szükség is van, főként, ha a mindennapi kereteken túlmutató kiadási tételek várhatók. Azt is tudjuk előre, hogy bizonyos esetekben ezek a tervezett keretek nehezen tarthatóak, és ha a büdzsétúllépés bekövetkezik, az gyakran lelkiismeret furdalást okoz.
Vélemény
2017. III.Az emberek igen különbözőek aszerint, hogy mennyire szeretnek vásárolni, ugyanakkor abban mindannyiunk élete hasonló, hogy vásárlás nélkül a mai társadalomban nem tudnánk létezni.