Gyakran Ismételt Kérdések
Mivel kapcsolatban lenne kérdésed?
Megújuló hitel
Miben segít a Cofidis Megújuló Hitel?

A Megújuló Hitel egy ingyenesen rendelkezésre álló hitelkeret. Akár havonta is lehívható, így váratlan kiadás esetén plusz pénzként segíthet egyensúlyban tartani a családi kasszát. Nem kapcsolódik hozzá folyósítási, számlavezetési, vagy kényelmi díj. Ha nem használja, kamatot sem kell fizetnie érte. Többféle futamidő közül választhat, sőt a futamidő rugalmas, hiszen hitelkeretét bármikor ingyenesen előtörlesztheti.

MIK A HITELIGÉNYLÉS FELTÉTELEI?
  • 18. életév betöltése
  • Magyarországi állandó lakcím, saját telefonos elérhetőség és e-mail cím.
  • Munkaviszony
    • Minimum 3 hónap alkalmazotti munkaviszony a jelenlegi munkahelyén.
    • Nyugdíjas státusz vagy véglegesített rokkantsági ellátás.
    • Egyéni vállalkozó esetén minimum 2 lezárt pénzügyi év és vállalkozói múlt.
  • Rendszeres, igazolható jövedelem.
  • A hiteligénylő nem szerepelhet aktív adósként a negatív KHR listán.
  • Saját névre szóló bankszámla

A Cofidis hitelkockázati szempontból egyes esetekben társigénylő bevonását írhatja elő.

MILYEN DOKUMENTUMOKRA VAN SZÜKSÉG A HITELIGÉNYLÉSHEZ?
  • Érvényes személyi igazolvány vagy jogosítvány vagy útlevél
  • Lakcímkártya
  • Jövedelemigazolás
    • Alkalmazott esetén:
      • 30 napnál nem régebbi Cofidis munkáltatói igazolás vagy
      • utolsó 3 havi bankszámlakivonat vagy
      • NAV Keresetkimutatás
      • Amennyiben készpénzben kapja jövedelmét, utolsó havi bérprogrammal kiállított bérpapír másolata is szükséges!
    • Nyugdíjas esetén:
      • aktuális éves elszámoló lap vagy
      • az igénylés időpontjához képest az utolsó havi jövedelemátutalást tartalmazó bankszámlakivonat, amely a nyugdíjátutalást igazolja
    • Rokkantsági nyugdíjellátás esetén:
      • aktuális éves elszámoló lap és a NYUFIG (Nyugdíjfolyósító Igazgatóság) által kiállított határozat
    • Egyéni vállalkozó esetén:
      • NAV által kiállított előző éves jövedelemigazolás
    • Családi pótlék esetén:
      • MÁK (Magyar Államkincstár) által kiállított igazolás vagy bankszámlakivonat, amelyre a családi pótlék érkezik
    • Egyéb jövedelem esetén:
      • munkáltatói igazolás (pl.: Cafeteria) vagy
      • NAV által kiállított jövedelemigazolás (pl.: ingó, ingatlan bérbeadásából származó jövedelem)
Hogyan lehet törleszteni a Cofidis Megújuló Hitelt?

Minden hónapban küldünk számlaértesítőt, amelyen forintra pontosan követheti egyenlegét.

Havi törlesztőrészletét Ön befizetheti:

  • Átutalással a 16300000-03002235-90006400 számlaszámra, a közlemény rovatban a szerződésszám feltüntetésével
  • Csoportos beszedési megbízással, így elkerülheti a sorban állást és a határidők elfelejtését!
  • A havi számlaértesítővel küldött csekken, melynek díja 670 Ft
  • Személyesen a Cofidis Központi ügyfélszolgálatán (1134 Budapest, Váci út 23-27.), ebben az esetben a befizetés díja 670 Ft

Törlesztéssel kapcsolatos egyéb kérdésekkel kérjük, hívja Ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámon: 06-1-354-5000

Mit jelent a „rugalmas futamidő”?

Bármikor ingyenesen előtörlesztheti hitelkeretét. Részleges előtörlesztés esetén a havi törlesztőrészlete nem változik, a hátralévő futamidő arányosan csökken. A következő havi törlesztőrészletet Önnek ebben az esetben is meg kell fizetnie, egy hónapban egy törlesztőrészletnek mindig be kell érkeznie egészen a tartozás teljes kifizetéséig. Ha Ön az egész tartozását kifizeti, akkor a hitelkeret továbbra is ingyenesen a rendelkezésére áll.

Mit jelent a „rulírozás”?

Rendszeres befizetéseivel hitelkerete ismét feltöltődik. Ön a már visszafizetett hitelösszeget részben vagy egészben részletes hitelbírálat nélkül újból igényelheti. Ebben az esetben törlesztőrészlete nem változik, a visszafizetés hátralévő futamideje nő meg.

A lehetőség elérhető meglévő ügyfeleink részére az Ügyfélkapun keresztül, vagy az Ügyfélszolgálaton a 06-1-354-5000 telefonszámon.

Hogyan emelhetem meg a hitelkeretem?

Rendszeres befizetés esetén hitelkerete 3 havonta, alkalmanként maximum 550 000 Ft-tal növelhető, a maximális 1 500 000 Ft kölcsönösszegig, az elvárt jövedelmeknek megfelelően. Lehetősége van új futamidőt is választani.

Hitelkeret-bővítést telefonon kérhet a 06-1-354-5000 telefonszámon.

Forint alapú a hitel?

A Cofidis kizárólag forint alapú kölcsönöket nyújt, így árfolyamkockázat nem merül fel.

Változik a törlesztőrészlet?

A Cofidis Megújuló Hitel kamata a hat hónapos BUBOR-hoz mint referenciakamathoz kötött, és 6 hónapos kamatperiódusokra rögzített. A kamatperiódusok január 1. napjától június 30., illetve július 1. napjától december 31. napjáig tartanak. A referencia-kamatláb módosulása a havi minimum fizetendő törlesztőrészlet összegét befolyásolja (a referenciakamat változásától függően növeli vagy csökkenti annak összegét), az elméleti futamidő változatlanul hagyása mellett.

Fapados kölcsön
Mi az a fapados kölcsön?

A Fapados Kölcsön egy interneten intézhető szabad felhasználású kölcsön, alacsony THM-mel. Egy olyan egyedülálló konstrukció, amely azok számára a legkedvezőbb, akiknek csak a kölcsönre van szükségük, mindenféle extra szolgáltatás igénybevétele nélkül. Nálunk csak azok fizetnek a plusz szolgáltatásokért, akik azokra valóban igényt tartanak. Így lesz szuperalacsony a THM. Nem véletlen a névválasztás sem, hiszen Fapados Kölcsönünk a fapados légitársaságokhoz hasonló elven működik.

MIK A HITELIGÉNYLÉS FELTÉTELEI?
  • 18. életév betöltése
  • Magyarországi állandó lakcím, saját telefonos elérhetőség és e-mail cím.
  • Munkaviszony
    • Minimum 3 hónap alkalmazotti munkaviszony a jelenlegi munkahelyén.
    • Nyugdíjas státusz vagy véglegesített rokkantsági ellátás.
  • Rendszeres, igazolható jövedelem.
  • A hiteligénylő nem szerepelhet aktív adósként a negatív KHR listán.
  • Saját névre szóló bankszámla

A Cofidis hitelkockázati szempontból egyes esetekben társigénylő bevonását írhatja elő.

MILYEN DOKUMENTUMOKRA VAN SZÜKSÉG A HITELIGÉNYLÉSHEZ?
  • Érvényes személyi igazolvány vagy jogosítvány vagy útlevél
  • Lakcímkártya
  • Jövedelemigazolás
    • Alkalmazott esetén:
    • Nyugdíjas esetén:
      • aktuális éves elszámoló lap vagy
      • az igénylés időpontjához képest az utolsó havi jövedelemátutalást tartalmazó bankszámlakivonat, amely a nyugdíjátutalást igazolja
    • Rokkantsági nyugdíjellátás esetén:
      • aktuális éves elszámoló lap és a NYUFIG (Nyugdíjfolyósító Igazgatóság) által kiállított határozat
    • Családi pótlék esetén:
      • MÁK (Magyar Államkincstár) által kiállított igazolás vagy bankszámlakivonat, amelyre a családi pótlék érkezik
    • Egyéb jövedelem esetén:
      • munkáltatói igazolás (pl.: Cafeteria) vagy
      • NAV által kiállított jövedelemigazolás (pl.: ingó, ingatlan bérbeadásából származó jövedelem)
  • Bankszámlakivonat
    • az utolsó teljes havi bankszámlakivonat (fizetési számla) minden oldala arról a számláról, ahová a jövedelme érkezik, és amelyre a kölcsönösszeg utalását kéri
    • (Netbankban készített képernyőfotó, nyomtatott számlatörténet vagy tranzakció igazolás nem megfelelő!)
Őstermelőként is igényelhetek szabad felhasználású fapados kölcsönt?

Igen! Ebben az esetben az őstermelő a jövedelmét NAV jövedelemigazolással igazolhatja. Fontos tudni, hogy a Fapados Kölcsön szabad felhasználású személyi hitel és nem vállalkozói hitel.

Hogyan lehet törleszteni a fapados kölcsönt?

A Cofidis Fapados Kölcsönt többféleképpen törlesztheti. Fizetheti átutalásos havi törlesztéssel, melynek az a módja, hogy Ön megbízást ad a bankjának állandó rendszeres átutalásra (számla szám: 16300000-03002235-90006400), vagy adhat felhatalmazást csoportos beszedési megbízás teljesítésére. A Cofidis Fapados Kölcsön törlesztőrészleteit csekken vagy készpénzben is befizetheti az OTP bankfiókokban (11705008-29910434). Ekkor a számlaértesítőhöz kapcsolva küldünk egy, a törlesztéshez szükséges csekket. A csekkes és készpénzes fizetés sajátosságai miatt ekkor a havi törlesztőrészlet 1345 forinttal magasabb a többi (kényelmesebb) fizetési módhoz képest.

Forint alapú a kölcsön?

A Cofidis kizárólag forint alapú fogyasztói kölcsönöket nyújt, így árfolyamkockázat nem merül fel.

Változik a törlesztő részlet?

A Hitelkamat a 2019. március hó 1. napjától igényelt Cofidis Fapados Kölcsön hitelszerződések esetében fix, így a törlesztőrészlet sem változik. Az ezt megelőzően kötött Fapados Kölcsönök kamata a tizenkét hónapos BUBOR-hoz mint referenciakamathoz kötött, és 12 hónapos kamatperiódusokra rögzítésre kerül. A kamatperiódusok január 1. napjától december 31. napjáig tartanak. A referencia kamatláb módosulása miatti kamatláb módosítást a Cofidis a módosítás hatályba lépését megelőzően a honlapján hirdetményben teszi közzé. A referencia-kamatláb módosulása a havi törlesztőrészlet összegét befolyásolja (a referenciakamat változásától függően növeli vagy csökkenti annak összegét), a futamidő változatlanul hagyása mellett.

A Cofidis továbbá a H2F elnevezésű, a Magyar Nemzeti Bank honlapján közzétett kamatfelár-változtatási mutatót alkalmazza. A mutató alkalmazása esetén olyan bankrendszert érintő, bankoktól független működési költséget (új fiskális teher) lehet figyelembe venni, amely 2014. december 31-t követően jelentkezik vagy emelkedik meg. A kamatfelár-változtatásra a kölcsönszerződés megkötésének ügyleti évét követő január 1-ét követő harmadik és hatodik január 1-én kerül sor, a harmadik és hatodik január 1-ét megelőző április 1-i mutató alapján.

Minősített fogyasztóbarát személyi hitel
Mi az a Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel?

A Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitelek (MFSZ) olyan, a Magyar Nemzeti Bank (MNB) által minősített, szabad felhasználású, vagy hitelkiváltási célú, vagy e két célt ötvöző személyi hiteltermékek, amelyek kamata a futamidő végéig rögzített (fix kamatozású), kamatfeláruk és díjaik pedig megfelelnek az MNB által a hitelezők felé támasztott árazási maximumoknak és a fogyasztóbarát határidőket magába foglaló elvárásoknak.

MIK A HITELIGÉNYLÉS FELTÉTELEI?
  • 18. életév betöltése
  • Magyarországi állandó lakcím, saját telefonos elérhetőség és e-mail cím.
  • Munkaviszony
    • Minimum 3 hónap alkalmazotti munkaviszony a jelenlegi munkahelyén.
    • Nyugdíjas státusz vagy véglegesített rokkantsági ellátás.
  • Rendszeres, igazolható jövedelem.
  • A hiteligénylő nem szerepelhet aktív adósként a negatív KHR listán.
  • Saját névre szóló bankszámla

A Cofidis hitelkockázati szempontból egyes esetekben társigénylő bevonását írhatja elő.

MILYEN DOKUMENTUMOKRA VAN SZÜKSÉG A HITELIGÉNYLÉSHEZ?
  • Érvényes személyi igazolvány vagy jogosítvány vagy útlevél
  • Lakcímkártya
  • Jövedelemigazolás
    • Alkalmazott esetén:
    • Nyugdíjas esetén:
      • aktuális éves elszámoló lap vagy
      • az igénylés időpontjához képest az utolsó havi jövedelemátutalást tartalmazó bankszámlakivonat, amely a nyugdíjátutalást igazolja
    • Rokkantsági nyugdíjellátás esetén:
      • aktuális éves elszámoló lap és a NYUFIG (Nyugdíjfolyósító Igazgatóság) által kiállított határozat
    • Családi pótlék esetén:
      • MÁK (Magyar Államkincstár) által kiállított igazolás vagy bankszámlakivonat, amelyre a családi pótlék érkezik
    • Egyéb jövedelem esetén:
      • munkáltatói igazolás (pl.: Cafeteria) vagy
      • NAV által kiállított jövedelemigazolás (pl.: ingó, ingatlan bérbeadásából származó jövedelem)
  • Bankszámlakivonat
    • az utolsó teljes havi bankszámlakivonat (fizetési számla) minden oldala arról a számláról, ahová a jövedelme érkezik, és amelyre a kölcsönösszeg utalását kéri
    • (Netbankban készített képernyőfotó, nyomtatott számlatörténet vagy tranzakció igazolás nem megfelelő!)
Mikor kell először törlesztőrészletet fizetnem?

Az első törlesztőrészlet szerződés létrejöttét követő hónapban esedékes.

Mikor van a havi törlesztőrészlet fizetési határideje?

A törlesztő részlet minden hónap 12. napján, amennyiben ez hétvégére, munkaszüneti napra vagy bankszünnapra esik, akkor az ezt megelőző munkanapon esedékes.

Hogyan fizethetem a törlesztőrészleteket?

A legkényelmesebb fizetési mód a csoportos beszedési megbízás:

Kérjen felhatalmazást csoportos beszedési megbízással történő díjfizetéshez számlavezető bankjától telefonon vagy netbankon keresztül!

A megbízáshoz a következő adatokat kell megadni:

  • Kedvezményezett neve: Cofidis Magyarországi Fióktelepe
  • Kedvezményezett azonosítója: A22196796T242
  • A közlemény rovatba kérjük, rögzítse a szerződésszámát (B jelű dokumentum jobb felső sarkában található).

Teljesíthet állandó átutalási megbízással is:

Az átutaláshoz az alábbi adatokra van szüksége:

  • Cofidis Magyarországi Fióktelepének számlaszáma: 16300000-03002235-90006400
  • A Közlemény rovatban kérjük, rögzítse a szerződésszámát (B jelű dokumentum jobb felső sarkában található)

Teljesíthet csekkes és készpénzes befizetéssel is:

A postai készpénzátutalással teljesített (csekkes) befizetései és készpénzben történő teljesítés után társaságunk 670,- Ft szolgáltatási díjat számít fel.

Változhat a törlesztőrészletem a futamidő alatt?

A kamatszint a teljes futamidő alatt fix.

Hogyan kapok értesítést a hitelbírálat eredményéről?

A Hitelkérelem elfogadása esetén, illetve annak aláírását követően írásban, illetve rövid szöveges üzenetben (SMS) kap értesítést a döntésről.

Van lehetőségem előtörleszteni?

Bármikor jogosult a kölcsön határidő előtti teljes vagy részbeni visszafizetésére. Teljes előtörlesztés esetén a teljes tartozás összegének kiegyenlítésével megszüntetheti a Kölcsönszerződést. Lehetősége van részbeni előtörlesztésre is a törlesztő részlet és/vagy a futamidő módosításával.

Ennek díja:

  • évente egy alkalommal 200.000, -Ft-ig díjmentes
  • ha futamidőből több, mint 12 hónap van hátra: az előtörlesztett összeg 0,5%-a
  • ha futamidőből kevesebb, mint 12 hónap van hátra: előtörlesztett összeg 0%-a
Milyen gyakran kapok számlaértesítőt?

Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel esetében évente egy alkalommal.

Meddig tart az akció?

A kedvezményes hitelkamat 2024. április 1-től visszavonásig tart.

Adósságrendező hitel
MIK A HITELIGÉNYLÉS FELTÉTELEI?
  • 18. életév betöltése
  • Magyarországi állandó lakcím, saját telefonos elérhetőség és lehetőség szerint e-mail cím.
  • Munkaviszony
    • Minimum 3 hónap alkalmazotti munkaviszony a jelenlegi munkahelyén.
    • Nyugdíjas státusz vagy véglegesített rokkantsági ellátás.
  • Rendszeres, igazolható jövedelem.
  • A hiteligénylő nem szerepelhet aktív adósként a negatív KHR listán.
  • Saját névre szóló bankszámla

A Cofidis hitelkockázati szempontból egyes esetekben társigénylő bevonását írhatja elő.

MILYEN DOKUMENTUMOKRA VAN SZÜKSÉG A HITELIGÉNYLÉSHEZ?
  • Érvényes személyi igazolvány vagy jogosítvány vagy útlevél
  • Lakcímkártya
  • Jövedelemigazolás
    • Alkalmazott esetén:
    • Nyugdíjas esetén:
      • aktuális éves elszámoló lap vagy
      • az igénylés időpontjához képest az utolsó havi jövedelemátutalást tartalmazó bankszámlakivonat, amely a nyugdíjátutalást igazolja
    • Rokkantsági nyugdíjellátás esetén:
      • aktuális éves elszámoló lap és a NYUFIG (Nyugdíjfolyósító Igazgatóság) által kiállított határozat
    • Családi pótlék esetén:
      • MÁK (Magyar Államkincstár) által kiállított igazolás vagy bankszámlakivonat, amelyre a családi pótlék érkezik
    • Egyéb jövedelem esetén:
      • munkáltatói igazolás (pl.: Cafeteria) vagy
      • NAV által kiállított jövedelemigazolás (pl.: ingó, ingatlan bérbeadásából származó jövedelem)
  • Bankszámlakivonat
    • az utolsó teljes havi bankszámlakivonat (fizetési számla) minden oldala arról a számláról, ahová a jövedelme érkezik, és amelyre a kölcsönösszeg utalását kéri
    • (Netbankban készített képernyőfotó, nyomtatott számlatörténet vagy tranzakció igazolás nem megfelelő!)
  • Igazolás a fennálló hiteltartozás(ok)ról
    • Hitelkártya és bevásárló kártya esetén:
      • utolsó lezárt havi számlakivonat vagy
      • hitelkártya szerződés vagy
      • teljes tartozás igazolás
    • Folyószámlahitel esetén:
      • utolsó havi lezárt számlakivonat vagy
      • teljes tartozás igazolás vagy
      • felmondó nyilatkozat
    • Személyi kölcsön / Áruhitel esetén:
      • hitelszerződés vagy
      • teljes tartozás igazolás vagy
      • elfogadó levél vagy
      • folyósítás értesítő
    • Diákhitel esetén:
      • egyenleg értesítő
    • Gépjárműhitel esetén:
      • kölcsönszerződés vagy
      • teljes tartozás igazolás vagy
      • lezárási ajánlat

A hitelkiváltáshoz olyan dokumentumokra van szükség, amelyeken egyértelműen szerepel a kiváltandó kölcsönök szerződésszáma/azonosítószáma és a hitel számlaszáma, melyre pozitív végleges bírálat esetén történik az utalás.

Forint alapú a kölcsön?

A Cofidis kizárólag forint alapú fogyasztási kölcsönöket nyújt.

Változhat a törlesztőrészletem a futamidő alatt?

A 2018. október hó 1. napjától megkötött Cofidis Adósságrendező Hitel szerződések esetében a kamatszint a szerződéskötés időpontjában rögzített szinten marad a teljes futamidő alatt.

Milyen igazolást kell benyújtanom a kiváltandó hitelekről?

A hitelbírálathoz minden esetben szükséges olyan dokumentum, amely tartalmazza legalább

  • az Ön, mint a kiváltandó hitel adósa nevét,
  • a kiváltandó hitel szerződésszámát vagy hitelazonosítóját,
  • a felvett összeget, valamint
  • lehetőség szerint számlaszámot, amelyre a hitelkiváltás indítható.

A hiteltípusok és a folyósító hitelintézetek különbségeire tekintettel munkatársaink a folyamat során egyedi, a konkrét esetre vonatkozóan személyre szabott tájékoztatást fognak nyújtani az Ön részére az elfogadható dokumentumtípusokról.

Felhívjuk a figyelmét, hogy a hitelbírálat során a minimálisan szükséges dokumentumokon túl további igazolások bekérése is szükségessé válhat.

A kiváltandó hitel összegéről milyen információ szükséges?

A Cofidis a hitelkiváltás összegének meghatározásakor elsődlegesen – az Ön hozzájárulása alapján – a fennálló hitel(ek)re vonatkozóan a Központi Hitelinformációs Rendszerben (KHR) nyilvántartott adatokat veszi alapul.

Egyes esetekben – így például ha a kiváltandó hitel fizetési moratóriummal volt érintett – a hitelkiváltáshoz szükséges összeg a KHR-ből elérhető adathoz képest eltérő lehet. Kérjük ezért, hogy a tartozás mértékét a hitelkiváltás igénylése előtt mindenképp ellenőrizze és munkatársainkat tájékoztassa minden olyan körülményről, amely erre kihatással lehet.

A kiváltandó hitel fizetési moratóriummal volt érintett, lehetséges a kiváltása?

Igen, kérjük azonban, hogy ha – bármilyen időtartamban – a kiváltandó hitelével Ön élt a fizetési moratóriummal, ezt a hiteligénylés során munkatársaink részére feltétlenül jelezze, ez ugyanis a hitelkiváltáshoz szükséges összeget befolyásolja. A további teendőkről, igazoló dokumentumokról munkatársunk tájékoztatni fogja.

A hitelkiváltás a végtörlesztési díjat is fedezi? Van a hitelkiváltással kapcsolatban a bankomnál teendőm?

A Cofidis kiváltandó hitelek esetén (ha személyi kölcsönről, amortizációs hitelről van szó) a fennálló tőketartozást 1%-kal növelten számítja be, a felmerülő végtörlesztési díj miatt.

Kérjük, a kiváltandó hitel megszüntetésének feltételeiről, valamint az alkalmazandó díjakról, költségekről előzetesen tájékozódjon a fennálló hitelt nyújtó intézmény szerződési feltételeiből, hogy az esetlegesen a fenti 1%-os mértéken túlmenően felmerülő kapcsolódó díjak rendezése és a hitel lezárásának megtörténte is biztosított legyen.

Hitelkeretem van, kiváltható?

Igen. Kérjük azonban, hogy legyen figyelemmel arra, hogy rulírozó hitel esetén a kiváltandó tartozás összege csak abban az esetben érvényes, ha Ön a szóban forgó hitelkeretét a Cofidisnél történő hiteligénylés megtétele és a hitelkérelmének végleges elbírálása között már nem használja a továbbiakban, azaz újabb tartozást nem keletkeztet.

A kiváltott hiteleken felül van lehetőség magasabb összeg igénylésére?

A kiváltandó hitel(ek) megszüntetéséhez szükséges összegen felül igényelhető szabadon felhasználható kölcsönrész.

Mi történik, ha az előzetesen megjelölt kiváltandó összeg alacsonyabb, mint az igazolásokon feltüntetett?

Ha a kiváltandó hitel(ek) összege meghaladja a kiváltandó hitel(ek) eredetileg megjelölt összegét, és Ön kért a kiváltandó hitel(ek) megszüntetéséhez szükséges összegen felül szabad felhasználású kölcsönrészt, a Cofidis a többletösszeggel csökkenti a szabad felhasználású kölcsönrészt, és a pénzügyi intézmény részére átutalja a többletösszeget.

Ha Ön nem igényelt szabad felhasználású kölcsönrészt, vagy annak összege nem elegendő a fennálló hitel(ek) teljes előtörlesztéséhez és lezárásához, akkor a különbözetet Önnek kell rendeznie. Ha ezt Ön az eltérés mértékére tekintettel nem tudja vállalni, kérjük, haladéktalanul keresse munkatársainkat a lenti elérhetőségeinken, hogy mielőbb közösen megoldást kereshessünk a probléma megoldására (akár a hitelösszeg megnövelése, akár új hitelszerződés megkötése útján)!

Hogyan kapok értesítést a hitelbírálat eredményéről?

Írásban, illetve rövid szöveges üzenetküldés (SMS) útján értesítjük.

A kiváltott szerződéseket le kell zárni?

Az Adósságrendező hitel keretein belül kiváltott hitel- és kölcsönszerződése(i)t Ön köteles megszüntetni, és ezen szerződések megszűnését igazolnia kell felénk. A hitel megszüntetésének feltételeivel kapcsolatban (hogyan szükséges az előtörlesztési-, illetve megszüntetési szándékot jeleznie) kérjük, forduljon a kiváltandó hitelt nyújtó hitelintézethez!

Mennyi idő áll rendelkezésre az igazolások benyújtására?

A hitelkiváltásra szolgáló kölcsönrész folyósítása napjától számított 90 napon belül kell a kiváltott hitelt nyújtó hitelintézetek által kibocsátott igazolásokat benyújtania.

Az igazolás benyújtási kötelezettségét kiválthatja azzal is, ha felhatalmazást ad arra, hogy a Cofidis ellenőrizze a kiváltott hitel- és kölcsönszerződése(i) megszűnését a Központi Hitelinformációs Rendszeren keresztül.

Mi történik, ha a kiváltott kölcsönszerződések megszűnését igazoló nyilatkozatot nem nyújtom be?

Ha a kiváltott hitel- és kölcsönszerződése(i) megszűnését igazoló nyilatkozat benyújtását elmulasztja, úgy a Cofidis díjat jogosult felszámítani.

További részletek a díj mértékéről az Adósságrendező hitel ÁSZF-ben találhatóak.

Mikor kell először törlesztőrészletet fizetnem?

Az első törlesztőrészlet a Hitelszerződés létrejöttét követő hónapban esedékes.

További részletek a fizetési feltételekről az Adósságrendező hitel ÁSZF-ben találhatóak.

Mikor van a havi törlesztőrészlet fizetési határideje?

Adósságrendező hitel esetén a törlesztő részlet minden hónap 12. napján esedékes.

Fontos tudni!

  • Ha átutalással, belföldi postautalvánnyal, készpénzbefizetéssel vagy csekken fizet, érdemes 1-2 nappal a határidő előtt gondoskodni a befizetésről.
  • Csoportos beszedési megbízás esetén, amennyiben a határidő munkaszüneti nap, hétvége, vagy bankszünnap, akkor az azt megelőző munkanap az esedékesség. A sikeres törlesztés érdekében gondoskodjon róla, hogy a törlesztőrészletnek megfelelő összeg határidőre rendelkezésre álljon a bankszámláján.
Hogyan fizethetem a törlesztőrészleteket?
  • A legkényelmesebb fizetési mód a csoportos beszedési megbízás!
    • Adjon felhatalmazást számlavezető bankjának telefonon vagy netbankon keresztül!
      Fontos tudni!
      A csoportos beszedési megbízás engedélyezési ideje bankonként eltérő, akár 30 nap is lehet, ezért az első befizetést átutalással javasoljuk megtenni.
    • A megbízáshoz a következő adatokat kell megadni:
      Kedvezményezett neve: Cofidis Magyarországi Fióktelepe
      Kedvezményezett azonosítója: A22196796T242
      A közlemény rovatba kérjük, rögzítse a szerződésszámát.
      A szerződésszámot megtalálja szerződésének (B jelű dokumentum) jobb felső sarkában.
  • Teljesíthet állandó átutalási megbízással is:
    • Könnyen elintézheti a számlavezető bankjánál online vagy telefonon.
      Tipp: a kényelmes ügyintézés érdekében állítson be állandó átutalást.
    • Az átutaláshoz az alábbi adatokra van szüksége:
      Cofidis Magyarországi Fióktelepének számlaszáma: 16300000-03002235-90006400
      A közlemény rovatba kérjük, rögzítse a szerződésszámát.
      A szerződésszámot megtalálja szerződésének (B jelű dokumentum) jobb felső sarkában.
  • Teljesíthet csekkes és készpénzes befizetéssel is:
    • A csekkeket 6 havonta küldjük meg az Ön levelezési vagy lakcímére.
    • A Cofidis ügyfélszolgálatán vagy valamely pénzforgalmi szolgáltatónál történő készpénzbefizetés útján.

A csekkes befizetései után 670,- Ft, készpénzben történő teljesítés után társaságunk 1.345,- Ft szolgáltatási díjat számít fel befizetésenként, amely díj a csekk befizetésével, illetve a készpénzbefizetéssel egyidejűleg esedékes.

Ezen díj elkerülése érdekében válassza a csoportos beszedési megbízást!

Milyen, a havi törlesztéssel kapcsolatos teendőim vannak szerződéskötés után?
  • Csoportos beszedési megbízás esetén: állítsa be a saját bankján keresztül a csoportos beszedési megbízás befogadását és minden hónapban biztosítsa, hogy a havi törlesztőrészletnek megfelelő összeg rendelkezésre álljon a számláján.

Fontos tudni!

A csoportos beszedési megbízás engedélyezési ideje bankonként eltérő, akár 30 nap is lehet, ezért az első befizetést átutalással javasoljuk megtenni.

  • Átutalásos fizetési mód esetén: ebben az esetben az átutalást minden esetben Önnek kell kezdeményeznie.
  • Csekkes fizetési mód esetén: a Cofidis megküldi a csekkeket az Ön levelezési vagy lakcímére.
Nem kaptam meg a szerződést, hogyan juthatok hozzá?

Kérjük, jelezze ezt a telefonos ügyfélszolgálatunkon (06-1-354-5000), vagy írjon az infohu@cofidis.hu címre.

Nem kaptam csekket, kihez fordulhatok?

Igényét kérjük, jelezze telefonos ügyfélszolgálatunkon (06-1-354-5000), vagy írjon az infohu@cofidis.hu címre.

Eddig csekken fizettem, de utalni szeretnék, mi a teendőm?

Bármikor van lehetőség fizetési mód változtatására, ezt nem kell külön bejelentenie.

Átutalását az alábbi számlaszámra várjuk:

Cofidis Magyarországi Fióktelepének számlaszáma: 16300000-03002235-90006400

A közlemény rovatba kérjük, rögzítse a szerződésszámát.

A szerződésszámot megtalálja szerződésének (B jelű dokumentum) jobb felső sarkában.

Van lehetőségem előtörleszteni?

Igen, bármikor van lehetősége határidő előtt a kölcsön teljes vagy részbeni visszafizetésére.

Az előtörlesztés díja az alábbiak szerint alakul:

  • évente egy alkalommal 200.000, -Ft-ig díjmentes
  • ha futamidőből több, mint 12 hónap van hátra: az előtörlesztett összeg 1%-a
  • ha futamidőből kevesebb, mint 12 hónap van hátra: az előtörlesztett összeg 0,5%-a

Amennyiben Ön előre jelzi a fizetési szándékát, többletbefizetésével kapcsolatban az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • előtörlesztést teljesít, csökkenti a törlesztőrészletét (hátralévő futamidő változatlan marad)
  • előtörlesztést teljesít, csökkenti a hátralévő futamidőt (törlesztőrészlet változatlan marad)
  • előre fizetést teljesíthet, ez esetben a befizetett törlesztőrészletek alapján a következő hónapokban nem kell befizetést teljesítenie – maximum 5 törlesztőrészletet fizethet be előre!

Amennyiben nem jelzi előre, mi a szándéka a többletbefizetéssel, akkor azt a Cofidis automatikusan előtörlesztésként számolja el, a hátralévő futamidő változatlanul hagyásával és a törlesztő részlet összegének megfelelő csökkentésével, amin Ön utólag már nem jogosult változtatni.

Igényelhetek biztosítást a már meglévő hitelemhez?

Igen, már meglévő hiteléhez is tud igényelni hitelfedezeti biztosítást.

A Hitelfedezeti Biztosítással keresőképtelenség, munkanélküliség, munkaképesség-csökkenés vagy haláleset esetén sem kell aggódnia a törlesztés miatt. A biztosító átvállalja az időszaki vagy teljes törlesztést, így elkerülheti a fizetésképtelenség okozta kellemetlenségeket.

Három féle csomagból választhat.

A Hitelfedezeti Biztosítást telefonon vagy írásban a kapcsolatok menüpont alatt található elérhetőségek egyikén igényelheti.

A biztosítási csatlakozási feltételekről, illetve a csomagokról bővebb információ:

https://www.cofidis.hu/hitelbiztositas-adossagrendezo-hitelkivaltashoz

Hol tudok érdeklődni, hogy mennyi az aktuális tartozásom?

Telefonon a 06-1-354-5000-es telefonszámon a 4-es menüpontban,

Cofidis Ügyfélkapun keresztül vagy

emailben (infohu@cofidis.hu) tud tájékoztatást kérni.

Milyen gyakran kapok számlaértesítőt?

Évente egy alkalommal küldünk Önnek számlaértesítőt. Az éves számlaértesítőt a Cofidis Ügyfélkapu felületén az Értesítéseim menüpontban is megtekintheti.

Adósságrendező hitel aktuális feltételei

Az Adósságrendező hitel igénylésének feltételeit és részletes kondícióit a https://www.cofidis.hu/adossagrendezo-hitel oldalon találja.

Kapcsolatok

Az alábbi linken minden aktuális elérhetőségünket és nyitvatartásunkat megtalálja: kapcsolatok

Áruhitel / Klasszikus Áruhitel
MIK A HITELIGÉNYLÉS FELTÉTELEI?
  • 18. életév betöltése
  • Magyarországi állandó lakcím, saját telefonos elérhetőség és lehetőség szerint e-mail cím.
  • Munkaviszony
    • Minimum 3 hónap alkalmazotti munkaviszony a jelenlegi munkahelyén.
    • Nyugdíjas státusz vagy véglegesített rokkantsági ellátás.
    • Egyéni vállalkozó esetén minimum 2 lezárt pénzügyi év és vállalkozói múlt.
  • Rendszeres, igazolható jövedelem.
  • A hiteligénylő nem szerepelhet aktív adósként a negatív KHR listán.
  • Saját névre szóló bankszámla

A Cofidis hitelkockázati szempontból egyes esetekben társigénylő bevonását írhatja elő.

MILYEN DOKUMENTUMOKRA VAN SZÜKSÉG A HITELIGÉNYLÉSHEZ?
  • Érvényes személyi igazolvány vagy jogosítvány vagy útlevél
  • Lakcímkártya
  • Jövedelemigazolás
    • Alkalmazott esetén:
    • Nyugdíjas esetén:
      • aktuális éves elszámoló lap vagy
      • az igénylés időpontjához képest az utolsó havi jövedelemátutalást tartalmazó bankszámlakivonat, amely a nyugdíjátutalást igazolja
    • Rokkantsági nyugdíjellátás esetén:
      • aktuális éves elszámoló lap és a NYUFIG (Nyugdíjfolyósító Igazgatóság) által kiállított határozat
    • Egyéni vállalkozó esetén:
      • NAV által kiállított előző éves jövedelemigazolás
    • Családi pótlék esetén:
      • MÁK (Magyar Államkincstár) által kiállított igazolás vagy bankszámlakivonat, amelyre a családi pótlék érkezik
    • Egyéb jövedelem esetén:
      • munkáltatói igazolás (pl.: Cafeteria) vagy
      • NAV által kiállított jövedelemigazolás (pl.: ingó, ingatlan bérbeadásából származó jövedelem)
Jövedelemigazolás
  • 30 napnál nem régebbi munkáltatói igazolás, mely lehet a Cofidis által biztosított vagy azzal megegyező tartalmú, a munkáltató által megfelelően kitöltött nyomtatvány vagy utolsó 3 havi bankszámlakivonat arról a számláról, ahova a jövedelme érkezik.
    Alkalmazottként Önnek arra is van lehetősége, hogy NAV online keresetkimutatással igazolja jövedelmét.
  • Amennyiben gyermek után családi pótlékra jogosult: MÁK (Magyar Állam Kincstár) által kiállított igazolás fénymásolata, vagy saját névre szóló bankszámlakivonat fénymásolata, amelyre a családi pótlék utalás érkezik a MÁK-tól.
  • Nyugdíjból származó jövedelem esetén nyugdíj éves elszámoló lap. Ha Ön véglegesített rokkantsági ellátásban részesül, abban az esetben szükséges a NYUFIG (Nyugdíjfolyósító Igazgatóság) által kiállított, erről szóló határozat.
  • Egyéni vállalkozó esetén előző éves NAV jövedelemigazolás.
  • Ha családi pótlékra jogosult, akkor a MÁK (Magyar Államkincstár) által kiállított igazolás vagy saját névre szóló bankszámlakivonat, amelyre az utalás érkezik a MÁK-tól.
  • Egyéb jövedelem esetén (pl.: ingó, ingatlan bérbeadásából származó jövedelem, Cafeteria) a NAV által kiállított jövedelemigazolás vagy munkáltatói igazolás.
Klasszikus Áruhitel
Gépjármű lízing / gépjármű hitel
Normál hiteligénylés
Mit jelent az SMS aláírás?

SMS-ben kap egy kódot, amit a felületen meg kell adni és azzal tudja aláírni a dokumentumot.

Hibát észleltem, mit tegyek?

Hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 354 5000-es telefonszámon. Hétfőn, kedden, csütörtökön 8:00 és 18:00 óra, szerdán 8:00 és 20:00 óra, pénteken 8:00 és 16:30 között várjuk hívását.

Nem tudom pontosan, hogy mikor nyitottam a bankszámlámat!

Megközelítőleg írjon be évszámot, nem kell a pontos dátum.

Miért jó a hitelfedezeti biztosítás?

Nem várt események bekövetkezte esetén, az ÁSZF-ben meghatározott feltételek teljesülése esetén a biztosító átvállalja a havi részletek vagy a teljes fennálló tartozás megfizetését. A hitelfedezeti biztosítás meglévő és új hitelhez is egyaránt igényelhető. Választása szerint csak halálesetre vagy munkanélküliség, teljes és végleges munkaképesség csökkenés és keresőképtelenség esetére is igényelhető.

Hol érem el a szerződésemet?

A Cofidis Ügyfélkapu felületen és az applikációban érhető el.

Gyorsított hiteligénylés
Mit jelent az SMS aláírás?

SMS-ben kap egy kódot, amit a felületen meg kell adni és azzal tudja aláírni a dokumentumot.

Hibát észleltem, mit tegyek?

Hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 354 5000-es telefonszámon. Hétfőn, kedden, csütörtökön 8:00 és 18:00 óra, szerdán 8:00 és 20:00 óra, pénteken 8:00 és 16:30 között várjuk hívását.

Nem tudom pontosan, hogy mikor nyitottam a bankszámlámat!

Megközelítőleg írjon be évszámot, nem kell a pontos dátum.

Miért jó a hitelfedezeti biztosítás?

Nem várt események bekövetkezte esetén, az ÁSZF-ben meghatározott feltételek teljesülése esetén a biztosító átvállalja a havi részletek vagy a teljes fennálló tartozás megfizetését. A hitelfedezeti biztosítás meglévő és új hitelhez is egyaránt igényelhető. Választása szerint csak halálesetre vagy munkanélküliség, teljes és végleges munkaképesség csökkenés és keresőképtelenség esetére is igényelhető.

Hol érem el a szerződésemet?

A Cofidis Ügyfélkapu felületen és az applikációban érhető el.

20 perces hiteligénylés
Mit jelent az SMS aláírás?

SMS-ben kap egy kódot, amit a felületen meg kell adni és azzal tudja aláírni a dokumentumot.

Mennyi időt vesz igénybe a hiteligénylési folyamat?

A folyamat várhatóan kb. 20 percet vesz igénybe, sikeres hitelbírálatot követően a hitelösszeg folyósításra kerül.

Hibát észleltem, mit tegyek?

Hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 354 5000-es telefonszámon. Hétfőn, kedden, csütörtökön 8:00 és 18:00 óra, szerdán 8:00 és 20:00 óra, pénteken 8:00 és 16:30 között várjuk hívását.

Nem tudom pontosan, hogy mikor nyitottam a bankszámlámat!

Megközelítőleg írjon be évszámot, nem kell a pontos dátum.

Kérhetek személyes segítséget a folyamat közben?

Ha a 20 perces hiteligénylési folyamat megszakad, akkor kérjen visszahívást és tanácsadónk segítségével folytathatja a hiteligénylést telefonos úton.

Miért jó a hitelfedezeti biztosítás?

Nem várt események bekövetkezte esetén, az ÁSZF-ben meghatározott feltételek teljesülése esetén a biztosító átvállalja a havi részletek vagy a teljes fennálló tartozás megfizetését. A hitelfedezeti biztosítás meglévő és új hitelhez is egyaránt igényelhető. Választása szerint csak halálesetre vagy munkanélküliség, teljes és végleges munkaképesség csökkenés és keresőképtelenség esetére is igényelhető.

Hol érem el a szerződésemet?

A Cofidis Ügyfélkapu felületen és az applikációban érhető el.