Céginformációk

A Cofidis Magyarország az ország egyik piacvezető szereplője a fogyasztói hitelek piacán.

Ezen az oldalon megismerheti filozófiánkat, történetünket, valamint azokat az értékeket, amelyeket fontosnak tartunk.

Filozófiánk

Hitelszakértőként a kezdetektől fogva arra törekszünk, hogy csökkentsük az ügyfelekre háruló terheket, és ennek megfelelően egyszerű, áttekinthető feltételeket és gyors ügyintézést biztosítsunk. A feltételeink kialakításakor az ügyfeleink igényeit maximálisan szem előtt tartjuk: segítünk a megfelelő hitel kiválasztásában, valamint nagy hangsúlyt fektetünk a személyes tanácsadásra, a korszerű szolgáltatásokra, és a pénzügyi tudatosság elmélyítésére.

  • 40 év nemzetközi tapasztalat
  • több, mint 5000 munkatárs Európa-szerte
  • 94%-os ügyfélelégedettséggel *

Anyavállalatunkról

A Cofidis Magyarországi Fióktelepének anyavállalata (alapítója), a COFIDIS S.A.  (teljes nevén: COFIDIS Société Anonyme à directoire et conseil de surveillance) újszerű koncepciójával, a hitelek kizárólag telefonon történő értékesítésével 1982-es fennállása óta kiemelkedő a piacon: ez a sajátosság tette lehetővé, hogy egyedülálló tapasztalatra tegyen szert a hitelnyújtásban és az ügyfélkapcsolatok személyes ápolásában. 1997 óta az interneten elérhető hitelintézetek állandóan fejlődő szereplőjeként pozícionálja magát. Mára a COFIDIS S.A. kilenc európai országban van jelen: Franciaország, Belgium, Spanyolország, Olaszország, Portugália, Lengyelország, Csehország, Szlovákia és Magyarország. A COFIDIS S.A. 100%-os tulajdonosa a COFIDIS GROUP S.A.  (teljes nevén: COFIDIS GROUP Société Anonyme à directoire et conseil de surveillance).

A Cofidis Magyarország története

2005
A Cofidis Magyarországi Fióktelepének létrejötte
2010
Termékpalettánk bővülése: megjelenik az Áruhitel
2012
Az Egészség Hitel bevezetése
2013
A Fapados Kölcsön bevezetése, amely a fapados légitársaságok mintájára jött létre
2015
Új termék bevezetése: Cofidis Adósságrendező Hitel
2017
A Banif Plus Bank Zrt. beolvadása, így a Cofidis már pénzügyi lízinget is nyújt Magyarországon
2018
Elsők között vezettük be az elektronikus aláírást
2019
Hangaláírás bevezetése
2020
Önkiszolgáló hitelfelvétel bevezetése
2021
Az MNB által Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel bevezetése

A Cofidis Magyarország számokban

52 óra
A call center heti rendelkezésre állása
377 fő
Jelenlegi dolgozóink száma
400 csésze
Kávé naponta
14 év
Tapasztalat
438
Áruhitel partnereink száma
38 év
Kollégáink átlagéletkora

Értékeink

Azért, hogy ügyfeleinknek hosszú távú pénzügyi biztonságot nyújtsunk, olyan innovatív hiteleket kínálunk, amelyek a legjobb feltételeket egyesítik, és amelyek kielégítik a különböző hitelfelvételi célokat. Vagyis jó termékeket kínálunk jó áron.

  • Egyszerűség

Hiteleinket telefonon és interneten lehet igényelni, akár otthonról is, 100% online.

  • Felelősség

Fontosnak tartjuk a kockázati tényezők figyelembe vételét és a tanácsadók elemzéseit, akik adott esetben nem félnek az igénylést visszautasítani. A hitelfelvételi folyamat során tanácsadóink mindvégig segítik ügyfeleinket, és minden körülmények között betartják az előírt törvényeket.

  • Gyorsaság

Nálunk a hitelfelvétel gyors és egyszerű folyamat. Az előzetes hitelbírálat a legtöbbször 10 perc alatt megtörténik, a teljes hitelfelvételi folyamat pedig akár 24 óra alatt elvégezhető. 

  • Újítás

Merünk újítani és elsőnek lenni, ezért képesek vagyunk újszerű és előremutató termékeket fejleszteni: pl. 2017-ben elsőként vezettük be a videós azonosítást.

  • Közelség

Ügyfeleinkkel közeli, átlátható, pozitív és egyenrangú kapcsolatot tartunk fenn, amelyben tisztelettel kezeljük, meghallgatjuk és megértjük őket, ítélkezéstől mentesen.

  • Ügyfélközpontúság

Ügyfeleinkkel felelősségteljesen foglalkozunk,és a kedves, személyre szabott kiszolgálásukat mindennél fontosabbnak tartjuk.

  • Közvetlenség

Szakértő tanácsadóink segítségével igyekszünk ügyfeleinkkel közeli kapcsolatot ápolni, akik akkor állnak ügyfeleink rendelkezésére, amikor csak szeretnék. A távértékesítéssel elérhető hitelek szakértőjeként tudatosan törekszünk a valóságos és humánus kapcsolat kialakítására, amely áthidalja a fizikai távolságot.

* Forrás: a Cofidis konszern 2019-ben készült, 8 országra kiterjedő Ügyfélélmény- és elégedettségi kérdőíve (2019 CUSTOMER EXPERIENCE SATISFACTION SURVEY), 15. oldal: ügyfeleink 56%-a "nagyon elégedett", 38%-a "többnyire elégedett" választ adott az ügyfélelégedettségi kérdések összességére (online kutatás 3.122 fős mintán).