A Cofidis Magyarország az ország egyik piacvezető szereplője a fogyasztói hitelek piacán.
Ezen az oldalon megismerheti filozófiánkat, történetünket, valamint azokat az értékeket, amelyeket fontosnak tartunk.
Filozófiánk
Hitelszakértőként a kezdetektől fogva arra törekszünk, hogy csökkentsük az ügyfelekre háruló terheket, és ennek megfelelően egyszerű, áttekinthető feltételeket és gyors ügyintézést biztosítsunk. A feltételeink kialakításakor az ügyfeleink igényeit maximálisan szem előtt tartjuk: segítünk a megfelelő hitel kiválasztásában, valamint nagy hangsúlyt fektetünk a személyes tanácsadásra, a korszerű szolgáltatásokra, és a pénzügyi tudatosság elmélyítésére.
- 40 év nemzetközi tapasztalat
- több, mint 5000 munkatárs Európa-szerte
- 94%-os ügyfélelégedettséggel *
Anyavállalatunkról
A Cofidis Magyarországi Fióktelepének anyavállalata (alapítója), a COFIDIS S.A. (teljes nevén: COFIDIS Société Anonyme à directoire et conseil de surveillance) újszerű koncepciójával, a hitelek kizárólag telefonon történő értékesítésével 1982-es fennállása óta kiemelkedő a piacon: ez a sajátosság tette lehetővé, hogy egyedülálló tapasztalatra tegyen szert a hitelnyújtásban és az ügyfélkapcsolatok személyes ápolásában. 1997 óta az interneten elérhető hitelintézetek állandóan fejlődő szereplőjeként pozícionálja magát. Mára a COFIDIS S.A. kilenc európai országban van jelen: Franciaország, Belgium, Spanyolország, Olaszország, Portugália, Lengyelország, Csehország, Szlovákia és Magyarország. A COFIDIS S.A. 100%-os tulajdonosa a COFIDIS GROUP S.A. (teljes nevén: COFIDIS GROUP Société Anonyme à directoire et conseil de surveillance).
A Cofidis Magyarország története
A Cofidis Magyarország számokban
A call center heti rendelkezésre állása
Jelenlegi dolgozóink száma
Kávé naponta
Tapasztalat
Áruhitel partnereink száma
Kollégáink átlagéletkora
Értékeink
Azért, hogy ügyfeleinknek hosszú távú pénzügyi biztonságot nyújtsunk, olyan innovatív hiteleket kínálunk, amelyek a legjobb feltételeket egyesítik, és amelyek kielégítik a különböző hitelfelvételi célokat. Vagyis jó termékeket kínálunk jó áron.
- Egyszerűség
Hiteleinket telefonon és interneten lehet igényelni, akár otthonról is, 100% online.
- Felelősség
Fontosnak tartjuk a kockázati tényezők figyelembe vételét és a tanácsadók elemzéseit, akik adott esetben nem félnek az igénylést visszautasítani. A hitelfelvételi folyamat során tanácsadóink mindvégig segítik ügyfeleinket, és minden körülmények között betartják az előírt törvényeket.
- Gyorsaság
Nálunk a hitelfelvétel gyors és egyszerű folyamat. Az előzetes hitelbírálat a legtöbbször 10 perc alatt megtörténik, a teljes hitelfelvételi folyamat pedig akár 24 óra alatt elvégezhető.
- Újítás
Merünk újítani és elsőnek lenni, ezért képesek vagyunk újszerű és előremutató termékeket fejleszteni: pl. 2017-ben elsőként vezettük be a videós azonosítást.
- Közelség
Ügyfeleinkkel közeli, átlátható, pozitív és egyenrangú kapcsolatot tartunk fenn, amelyben tisztelettel kezeljük, meghallgatjuk és megértjük őket, ítélkezéstől mentesen.
- Ügyfélközpontúság
Ügyfeleinkkel felelősségteljesen foglalkozunk,és a kedves, személyre szabott kiszolgálásukat mindennél fontosabbnak tartjuk.
- Közvetlenség
Szakértő tanácsadóink segítségével igyekszünk ügyfeleinkkel közeli kapcsolatot ápolni, akik akkor állnak ügyfeleink rendelkezésére, amikor csak szeretnék. A távértékesítéssel elérhető hitelek szakértőjeként tudatosan törekszünk a valóságos és humánus kapcsolat kialakítására, amely áthidalja a fizikai távolságot.
* Forrás: a Cofidis konszern 2019-ben készült, 8 országra kiterjedő Ügyfélélmény- és elégedettségi kérdőíve (2019 CUSTOMER EXPERIENCE SATISFACTION SURVEY), 15. oldal: ügyfeleink 56%-a "nagyon elégedett", 38%-a "többnyire elégedett" választ adott az ügyfélelégedettségi kérdések összességére (online kutatás 3.122 fős mintán).