A Cofidis egy nemzetközi háttérrel rendelkező felelős hitelszakértő, amely 100 százalékban online hiteleket is nyújt, mégis személyes segítséget tud nyújtani a hitelfelvétel során, ha arra szükség van.
A piacon több hiteltermékből is választhatunk, és természetes, hogy mindenki a számára legkedvezőbb megoldást szeretné megtalálni. Most mutatunk egy konkrét alternatívát, ahol számos hiteltípus közül lehet választani: a Cofidis egy nemzetközi háttérrel rendelkező felelős hitelszakértő, amely 100 százalékban online is nyújt hiteleket, mégis személyes segítséget tud nyújtani a hitelfelvétel során. Az alábbiakban megmutatjuk, miért érdemes a Cofidist is számításba vennünk, ha hitelt vennénk fel.
Milyen előnye lehet a Cofidisnek a számlavezető bankunkkal szemben?
A Cofidis elsődlegesen a hitelezésre specializálódott, ami azt jelenti, hogy adott esetben nagyobb tapasztalattal bírhat a hitelezés területén a számlavezető bankunkhoz képest. Az online hitelek specialistája folyamatosan figyeli a hitelezési piacot, amely alapján fejleszti a szolgáltatásai színvonalát az ügyfelek igényeire szabva. A Cofidis mind az MNB, mind a francia nemzeti bank felügyelete alá tartozik, így biztosak lehetünk abban, hogy egy megbízható és felelős hitelintézettel van dolgunk.
A hitelező portfóliójában mindenki megtalálhatja a saját igényeinek és hitelfelvételi céljának megfelelő terméket: legyen szó készpénzről, lakásfelújításról, hűtőszekrény-vásárlásról vagy autóvételről. Ennek megfelelően nem pusztán áruhitel, autóhitel, lízing, megújuló hitel, de többféle személyi kölcsön közül is választhatunk. A Cofidis egészen alacsony összegtől 10 millió forintig sokaknak tud segíteni. A cél, hogy mindenki megtalálja az anyagi lehetőségeinek megfelelő megoldást és így biztonságosan tudja törleszteni a hitelét.
További előny lehet, hogy a Cofidisnél például a 100 százalékig online hitelfelvétel már évek óta elérhető, valamint a biztonságos online hitelezés, illetve pénzügyi megoldások területén a cég évtizedes tapasztalattal bír. A Cofidis mintegy 40 év nemzetközi tapasztalattal rendelkezik a hitelezés területén, Magyarországon pedig 2005 óta segíti hitelhez ügyfeleit. Sok pénzügyi intézmény csak az elmúlt néhány évben kezdett el különféle online megoldásokat alkalmazni a hitelezésben, míg a Cofidis esetében a digitális innováció eleve az üzleti modell szerves részét képezi, így élen járnak a legbiztonságosabb és leginkább felhasználóbarát digitális megoldások terén.
Mit jelent, hogy 100% online a hitelfelvételi folyamat? Gyors, egyszerű, kényelmes
A pandémia következtében a pénzügyi szektorban is felgyorsult a digitalizáció, de a Cofidisnél már jóval korábban elérhető volt a 100 százalékban online hitelfelvétel. Ügyfélként így egyszerűen, az otthonunk kényelméből intézhetjük ügyeinket, ráadásul az online folyamatnak köszönhetően akár 24 óra alatt ott lehet az igényelt pénz a számlánkon.
A folyamat rendkívül egyszerű és bármely ponton kaphatunk segítséget, ha elakadnánk. Miután sikerült a hitelkalkulátor segítségével eldöntenünk, hogy mely hitelt és milyen összegben szeretnénk felvenni, egy úgynevezett előminősítésen kell végigmennünk – ezt intézhetjük online vagy akár telefonon is. Ennél a pontnál néhány kérdésre kell majd válaszolnunk annak érdekében, hogy kiderüljön, kaphatunk-e hitelt a Cofidisnél.
A hitelfelvételi folyamatot videóhívással, vagy akár önkiszolgáló módon, szelfi azonosítással is tudjuk tovább folytatni. Videóchaten gyorsan és egyszerűen azonosíthatjuk magunkat minden hétköznap 9-19 óra között, amelyhez a személyazonosító igazolványunkat (vagy kártyaformátumú vezetői engedélyünket vagy útlevelünket), valamint a lakcímkártyánkat kell előkészítenünk, amelyeket egy szakértő ügyintéző ellenőriz majd. Ha ez megvolt, akkor megkapjuk a kölcsönszerződésünket, amelynek aláírására 3 naptári nap áll a rendelkezésünkre. Ha rendben találjuk, akkor az aláírást papíron, szóban (videóchaten keresztül) vagy akár elektronikus módon is végezhetjük. Ha a papíralapú szerződéskötést választjuk, akkor az aláírt szerződésünket postai úton el kell juttatnunk a Cofidishez.
Ha rugalmasan, mi magunk szeretnénk eldönteni, hogy mikor vesszük fel a hitelt, akkor választhatjuk az önkiszolgáló hitelfelvételt szelfi azonosítással. Ha emellett döntünk, akkor a nap 24 órájában bármikor és a hét bármely napján intézhetjük a hitelfelvételt. Önkiszolgáló hitelfelvétel esetén a már említett azonosítás után szóban, valamint elektronikus aláírással tudjuk majd aláírni a szerződésünket.
Cofidis: Online is személyesen
Bármely hitelfelvételi opciót választjuk is, minden lépésről e-mailben értesítést kapunk, így mindig tudni fogjuk, hogy épp hol tartunk és mit kell tennünk azért, hogy továbbléphessünk a hitelfelvételben, például, hogy épp mely dokumentumot kell kitöltve feltöltenünk. Hiába történhet akár 100 százalékban online a hitelfelvétel, a Cofidis nem engedi el az ügyfelei kezét: a telefonon és elektronikus úton is elérhető ügyintézőktől segítséget kérhetünk, ha egy-egy lépésnél elakadnánk.
Mitől minősített fogyasztóbarát egy hitel, avagy mit kell tudni a Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitelről?
A Cofidisnél is elérhető a Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel. A minősített fogyasztóbarát minősítést az MNB az átláthatóbb hitelezés miatt vezette be, amely azt is segíti, hogy könnyebben összehasonlíthatóak legyenek a különböző hitelintézetek, pénzügyi intézmények által kínált hiteltermékek. A minősítést csak az MNB által meghatározott ügyfélbarát feltételeknek megfelelő hitelek nyerhetik el: például csak 100 százalékban online is elérhető személyi hitelek kaphatják meg ezt a minősítést. A minősített fogyasztóbarát személyi hitel minden intézetnél kizárólag a futamidő végéig rögzített, fix kamattal érhető el, a törlesztőrészletei kiszámíthatók, ráadásul az ilyen típusú, MNB által minősített hiteltermékeket könnyedén össze lehet hasonlítani. A Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel esetén a Cofidisnél 3-10 millió forintig vehetünk fel hitelt, amely szabadon, bármire felhasználható.
Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel referencia THM:
10,90% (3 millió Ft és 60 hónap esetén)