Fontos számunkra ügyfeleink adatainak biztonsága, ezért 2024. március 18-tól a Cofidis Ügyfélkapu használatához új, erős hitelesítéssel történő ügyfélazonosítás került bevezetésre. A Cofidis Ügyfélkapuba történő belépéshez minden esetben új regisztrációra és a mobilapplikáció letöltésére lesz szükség. Az új regisztrációval egy biztonságosabb azonosítási folyamat védi a személyes és a pénzügyi tranzakciókhoz kapcsolódó adatait.
Kérjük, a Cofidis Ügyfélkapu zavartalan használata érdekében végezze el a regisztrációt!
2024. március 18-tól új, erős hitelesítéssel történő ügyfélazonosítás került bevezetésre. A Cofidis Ügyfélkapu belépéshez minden esetben a mobilapplikáció letöltésére és regisztrációra van szükség. Kérjük, végezze el a regisztrációs lépéseket!
A belépéshez szükséges egyedi azonosító elküldéséhez, lépjen ide: Belépési azonosító emlékeztetőt kérek!
A belépési azonosítót e-mailben küldjük el!
A regisztrációhoz szükséges új jelszó igényléséhez, lépjen ide: Új jelszót kérek!
Az új jelszót SMS-ben küldjük el!
Ha nem érkezik meg a kijelzett telefonszámra SMS-ben az egyszeri azonosító kód, kérjük, válassza az „azonosító kód újraküldése” opciót!
Válassza az applikációban a „sikertelen belépés/új jelszó” opciót vagy hívja ügyfélszolgálatunkat!
Válassza a „Biztonsági kód törlése" opciót az applikációban, majd végezze el újra a regisztrációs lépéseket!
Válassza a „Biztonsági kód módosítása" opciót az applikációban és állítson be egy új négyszámjegyű kódot!
A Cofidis Ügyfélkapu alkalmazás telepítésekor, illetve az alkalmazáson belül beállíthatja, hogy kíván-e azonnali értesítéseket (push notification) fogadni. Fontos! A tranzakciók jóváhagyásához feltétlenül szükséges a push üzenetek engedélyezése!
Az alkalmazás megfelelő működéséhez legalább Android 10.0 vagy iOS 12 verziószámú operációs rendszer szükséges.
Üzenetét a lehető legrövidebb idő alatt igyekszünk megválaszolni.
A jogi előírások szerint maximum 30 nap áll rendelkezésünkre.
A Cofidis Ügyfélkapu szolgáltatásunkat csak a magyarországi mobiltelefonszámmal rendelkezők vehetik igénybe.
A Cofidis Ügyfélkapu szolgáltatásunk magánszemély ügyfeleinket szolgál ki. Egyéni vállalkozó, illetve jogi személy ügyfeleinknek nem elérhető. Kérjük, céges szerződésével kapcsolatban forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a honlapunkon közzétett elérhetőségeinken!
Amennyiben hibát észlel a Cofidis Ügyfélkapu használata során, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunknak!