Új, erős ügyfélhitelesítés került bevezetésre, ezért a belépéshez új regisztráció szükséges!
Változott a Cofidis Ügyfélkapu belépési folyamata!
Új, erős ügyfélhitelesítés került bevezetésre, ezért a belépéshez új regisztráció szükséges!

Fontos számunkra ügyfeleink adatainak biztonsága, ezért 2024. március 18-tól a Cofidis Ügyfélkapu használatához új, erős hitelesítéssel történő ügyfélazonosítás került bevezetésre. A Cofidis Ügyfélkapuba történő belépéshez minden esetben új regisztrációra és a mobilapplikáció letöltésére lesz szükség. Az új regisztrációval egy biztonságosabb azonosítási folyamat védi a személyes és a pénzügyi tranzakciókhoz kapcsolódó adatait.

Kérjük, a Cofidis Ügyfélkapu zavartalan használata érdekében végezze el a regisztrációt!

Regisztrációs lépések:
A regisztrációhoz szüksége lesz a belépési azonosítójára és az új jelszóra.
Az azonosítókat a Belépési azonosító emlékeztetőt kérek! és az Új jelszót kérek! lehetőségekre kattintva küldheti el magának.
Töltse le a Google Play | App Store áruházból a Cofidis Ügyfélkapu mobilapplikációt és lépjen be!
Kérjük, frissítse a korábban letöltött Cofidis Ügyfélkapu mobilapplikációját!
Get it on Google Play Download on the Appstore
A regisztráció befejezéséhez kövesse a mobilapplikációban megjelenő lépéseket!
Mit tudok intézni a Cofidis Ügyfélkapun?
Miért kell regisztrálnom a Cofidis Ügyfélkapun?
2024. március 18-tól a regisztráció során megadott négyszámjegyű biztonsági kóddal hagyhat jóvá minden, a Cofidis Ügyfélkapuban indított tranzakciót.
Biztosítás igénylése:
Tudja biztonságban pénzügyeit: igényeljen hitelfedezeti biztosítást ügyfélkapuján keresztül!
Hitel információk megtekintése:
A Cofidis Ügyfélkaput magyarországi mobiltelefonszámmal rendelkező magánszemély ügyfeleink tudják igénybe venni, egyéni vállalkozó, illetve jogi személy ügyfeleink nem. Tekintse meg esedékes törlesztőrészletét vagy akár az elmúlt időszak számlatörténetét.
Adatmódosítás:
Személyes adatainak módosítását telefonálás és sorban állás nélkül kezdeményezheti.
Megújuló Hitel esetén:
Indítson újrafinanszírozást pár kattintással vagy kezdeményezze hitelkerete bővítését.
Értesítések:
Ügyfeleink adatainak védelme érdekében egyes küldeményeink csak a Cofidis Ügyfélkapu felületen (böngészőből belépve) érhetők el.
Üzenetküldés:
Ügyfélkapujából lehetősége van üzenetküldésre is a Cofidis felé, melyhez akár csatolmányt is mellékelhet.
Elektronikus aláírással kötött szerződések esetében:
Bármikor elérhetők, illetve letölthetők a szerződéskötés során megismert, illetve elfogadott dokumentumok, valamint elállás és előtörlesztés kezdeményezésére is lehetősége van.

A Cofidis Ügyfélkapu használatához kapcsolódó adatkezelésről a lap alján talál részletes tájékoztatást.
Gyakran Ismételt Kérdések
Cofidis ügyfél vagyok. Miért nem tudok belépni?

2024. március 18-tól új, erős hitelesítéssel történő ügyfélazonosítás került bevezetésre. A Cofidis Ügyfélkapu belépéshez minden esetben a mobilapplikáció letöltésére és regisztrációra van szükség. Kérjük, végezze el a regisztrációs lépéseket!

Hogyan tudok regisztrálni a Cofidis Ügyfélkapu használatához?
Regisztrációs lépések:
Belépési azonosítója elérhető a Cofidis Ügyfélkapu belépési felületen a Belépési azonosító emlékeztetőt kérek! linkre kattintva, valamint telefonos ügyfélszolgálati munkatársainknál.

Új jelszava elérhető a Cofidis Ügyfélkapu belépési felületen az Új jelszót kérek! linkre kattintva, valamint telefonos ügyfélszolgálati munkatársainknál.
Töltse le a Google Play | App Store áruházból a Cofidis Ügyfélkapu mobilapplikációt és lépjen be!
Kérjük, frissítse a korábban letöltött Cofidis Ügyfélkapu mobilapplikációját!
Get it on Google Play Download on the Appstore
A regisztráció befejezéséhez kövesse a mobilapplikációban megjelenő lépéseket!
Sikeres regisztrációt követően a belépési azonosító és a megadott jelszó használatával vagy biometrikus azonosítással lehet bejelentkezni az Ügyfélkapuba
Honnan tudhatom meg a belépési azonosítómat?

A belépéshez szükséges egyedi azonosító elküldéséhez, lépjen ide: Belépési azonosító emlékeztetőt kérek!

A belépési azonosítót e-mailben küldjük el!

Honnan tudhatom meg az új jelszót?

A regisztrációhoz szükséges új jelszó igényléséhez, lépjen ide: Új jelszót kérek!

Az új jelszót SMS-ben küldjük el!

Nem érkezik meg a telefonszámom hitelesítéséhez az egyszeri azonosító kód, mit tegyek?

Ha nem érkezik meg a kijelzett telefonszámra SMS-ben az egyszeri azonosító kód, kérjük, válassza az „azonosító kód újraküldése” opciót!

Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

Válassza az applikációban a „sikertelen belépés/új jelszó” opciót vagy hívja ügyfélszolgálatunkat!

Elfelejtettem a biztonsági kódomat, mit tegyek?

Válassza a „Biztonsági kód törlése" opciót az applikációban, majd végezze el újra a regisztrációs lépéseket!

Szeretném megváltoztatni a biztonsági kódomat, mit tegyek?

Válassza a „Biztonsági kód módosítása" opciót az applikációban és állítson be egy új négyszámjegyű kódot!

A mobilalkalmazás értesítéseket küld a telefonomra?

A Cofidis Ügyfélkapu alkalmazás telepítésekor, illetve az alkalmazáson belül beállíthatja, hogy kíván-e azonnali értesítéseket (push notification) fogadni. Fontos! A tranzakciók jóváhagyásához feltétlenül szükséges a push üzenetek engedélyezése!

Milyen operációs rendszer szükséges az alkalmazás használatához?

Az alkalmazás megfelelő működéséhez legalább Android 10.0 vagy iOS 12 verziószámú operációs rendszer szükséges.

Mennyi idő múlva kapok választ a „Kapcsolat" oldalról beküldött üzenetemre?

Üzenetét a lehető legrövidebb idő alatt igyekszünk megválaszolni.

A jogi előírások szerint maximum 30 nap áll rendelkezésünkre.

Külföldi mobiltelefonszámom van, hozzáférhetek az Ügyfélkapuhoz?

A Cofidis Ügyfélkapu szolgáltatásunkat csak a magyarországi mobiltelefonszámmal rendelkezők vehetik igénybe.

Céges lízingem van, hozzáférhetek az Ügyfélkapuhoz?

A Cofidis Ügyfélkapu szolgáltatásunk magánszemély ügyfeleinket szolgál ki. Egyéni vállalkozó, illetve jogi személy ügyfeleinknek nem elérhető. Kérjük, céges szerződésével kapcsolatban forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a honlapunkon közzétett elérhetőségeinken!

Hibát észleltem, mit tegyek?

Amennyiben hibát észlel a Cofidis Ügyfélkapu használata során, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunknak!