Hitel Monitor
Dr. Törőcsik Mária
A Pécsi Tudományegyetem marketingprofesszora, fogyasztói magatartással foglalkozó kutatások vezetője
Érdeklődése középpontjában a vásárlási döntések motivációi, a marketingstratégia és a személyiségmarketing kérdései állnak. Publikációi alapvetően a fogyasztó, vásárlói magatartás témakörben jelennek meg, hamarosan azonban megjelenik Self-marketing könyve, ami a személyek és marketing kapcsolatát vizsgálja.
A digitális kényelem és mi…
A digitális kényelem és mi… Vélemény
A digitális kényelem és mi…

a digitális megosztó, a kényelem mindenkinek fontos, a kettő együtt attól függ…

2024.02.29
Többet költünk, de nem bánjuk…
Többet költünk, de nem bánjuk… Vélemény
Többet költünk, de nem bánjuk…

Sokan próbáljuk tervezni a költéseinket, amire szükség is van, főként, ha a mindennapi kereteken túlmutató kiadási tételek várhatók. Azt is tudjuk előre, hogy bizonyos esetekben ezek a tervezett keretek nehezen tarthatóak, és ha a büdzsétúllépés bekövetkezik, az gyakran lelkiismeret furdalást okoz.

2024.02.29
{FOOTER_JS}