Hitel Monitor

Egy egész iparág működik a kamera és a filterek túloldalán

Kende-Hofherr Krisztina
A TMC Csoport alapító tulajdonosa, a személyes márkaépítés szakértője, producer, motivációs előadó
2021. I.
Hogyan hatnak ránk a véleményvezérek márkaépítési törekvései

Kende-Hofherr Krisztina személyes márkaépítési szakértőként nap mint nap találkozik véleményvezérekkel, így igazán tudja, mi az, amire a fogyasztók vágynak tőlük.  De vajon mitől lesz egy véleményvezér hiteles? Miért nem értékeljük hazánkban a professzionálisan szerkeszett tartalmakat, miközben ezek a tengerentúlon szárnyalnak? Miért szeretjük azt, ha az influenszerek más véleményvezérekről beszélnek saját témák, sztorik helyett? Kattints a videóra és hallgasd meg a márkaépítési szakértő véleményét!  

Kende-Hofherr Krisztina
A TMC Csoport alapító tulajdonosa, a személyes márkaépítés szakértője, producer, motivációs előadó

A hazai média – és kommunikációs piac egyik meghatározó alakja, aki a magánszférába való kilépése előtt a TV2 kommunikációs igazgatója, azt megelőzően a Sláger Rádió kereskedelmi és marketing igazgatója volt. Az Emmis International magyarországi rádiójának egyik vezetőjeként számos alkalommal vett részt kommunikációs-, értékesítési és branding workshop-on és továbbképzésen az Egyesült Államokban. 2015 óta állandó szereplője a FORBES magazin legbefolyásosabb magyar nők listájának, legutóbb a 9. helyen szerepelt. A személyes márkaépítés specialistájaként tartják számon, legyen szó „ismert emberről” vagy civilről.

További cikkek
Pénzügyi döntéseiben rugalmasabb az Y és a Z generáció?
Pénzügyi döntéseiben rugalmasabb az Y és a Z generáció? Kutatás
Pénzügyi döntéseiben rugalmasabb az Y és a Z generáció?

Az otthonról hozott példát még meghatározónak tartja, ám kevésbé adná azt tovább saját gyermekeinek az Y és a Z generáció. A baby boomerek mértékletesek, a fiatalok azonban már másképp gondolkodnak a pénzről: többet engednek meg maguknak, nyitottabbak az értéktálló befektetési formákra, és kevésbé szkeptikusak a hitelekkel – derült ki a Cofidis Hitel Monitor reprezentatív kutatásából.

2024.05.14
Legyél óvatos a pénzügyeidben – tényleg csak ez számít?
Legyél óvatos a pénzügyeidben – tényleg csak ez számít? Vélemény
Legyél óvatos a pénzügyeidben – tényleg csak ez számít?

Addig nyújtózkodj, amíg a takaród ér – hallottuk szüleinktől és mondjuk el a gyerekeinknek. De biztos, hogy a pénzügyi óvatosság az egyetlen tudás, amit érdemes átadnia egyik generációnak a másik számára?

2024.05.14
Ami a hálószobatitkoknál is nagyobb tabu: „te mennyit keresel?”
Ami a hálószobatitkoknál is nagyobb tabu: „te mennyit keresel?” Vélemény
Ami a hálószobatitkoknál is nagyobb tabu: „te mennyit keresel?”

Társadalmi interakcióink máig tele vannak tabutémákkal, az egészségügyi problémákra, a hálószobatitkokra vagy az ember hitére egyenesen illetlenség kerek-perec rákérdezni. Mégis van egy téma, amitől talán mindennél jobban feszengünk: ez pedig az anyagiak, pontosabban a fizetés kérdése. Ha erre terelődik a szó, hárítunk, hebegünk-habogunk, magyarázkodunk, vagy csak azt valljuk be, hogy elégedettek vagyunk-e az összeggel. Szégyelljük, ha túl alacsony, ha pedig túl magas, a feszültségek elkerülése érdekében hallgatunk róla – hát még, ha munkálkodik bennünk egy jó adag imposztorszindróma!

2024.05.14
{FOOTER_JS}