Kende-Hofherr Krisztina személyes márkaépítési szakértőként nap mint nap találkozik véleményvezérekkel, így igazán tudja, mi az, amire a fogyasztók vágynak tőlük. De vajon mitől lesz egy véleményvezér hiteles? Miért nem értékeljük hazánkban a professzionálisan szerkeszett tartalmakat, miközben ezek a tengerentúlon szárnyalnak? Miért szeretjük azt, ha az influenszerek más véleményvezérekről beszélnek saját témák, sztorik helyett? Kattints a videóra és hallgasd meg a márkaépítési szakértő véleményét!
Egy egész iparág működik a kamera és a filterek túloldalán
A hazai média – és kommunikációs piac egyik meghatározó alakja, aki a magánszférába való kilépése előtt a TV2 kommunikációs igazgatója, azt megelőzően a Sláger Rádió kereskedelmi és marketing igazgatója volt. Az Emmis International magyarországi rádiójának egyik vezetőjeként számos alkalommal vett részt kommunikációs-, értékesítési és branding workshop-on és továbbképzésen az Egyesült Államokban. 2015 óta állandó szereplője a FORBES magazin legbefolyásosabb magyar nők listájának, legutóbb a 9. helyen szerepelt. A személyes márkaépítés specialistájaként tartják számon, legyen szó „ismert emberről” vagy civilről.
Nincs karácsony hitel nélkül?

Nincs karácsony hitel nélkül?
Az elmúlt évek inflációja komolyan megterhelte a magyar háztartások pénztárcáját. A 2023-as év során az árak átlagosan 17,6 százalékkal emelkedtek a KSH adatai szerint, és bár idén az inflációs ráta várhatóan 4,5 százalék körülire csökkenhet, a megélhetési költségek még mindig magas szinten állnak. Az év utolsó hónapjaiban, különösen a november-decemberi időszakban, az ünnepek és az akciók (mint például a Black Friday) további kiadásokra ösztönzik a fogyasztókat, ami tovább növeli a pénzügyi terheket.
Mintegy 100 ezer forintot szánnak a magyarok az idei karácsonyra

Mintegy 100 ezer forintot szánnak a magyarok az idei karácsonyra
Az ünnepekre átlagosan 102 ezer forintos kerettel számolnak a magyarok, akik pedig ajándékoznak, 46 ezer forintot költenének a meglepetésekre. Igazi zöld fenyő kevés család otthonát díszíti, a többség ugyanis már műfenyőt állít. A karácsonyi nagybevásárlást intézők 74 százaléka az ünnepi falatokhoz is szívesen választ majd saját márkás élelmiszereket – derült ki a Cofidis Hitel Monitor reprezentatív kutatásából.
Jobb adni, mint kapni - avagy 4 tipp, hogy a karácsonyi ajándékozás örömmel teljen

Jobb adni, mint kapni - avagy 4 tipp, hogy a karácsonyi ajándékozás örömmel teljen
Ahogy közeleg az advent, egyre izgatottabban várjuk a karácsony ünnepét. Csakhogy a várakozás sokszor nemhogy örömmel, de rengeteg stresszel párosul. Tényleg jobb adni, mint kapni? Tippjeink segítségével bebizonyítjuk: van megoldás arra, hogy kiiktassuk a stresszfaktort, és ne csak a gyerekek számára legyen igazán meghitt a szeretet ünnepe.