Hitel Monitor
Györke Ádám
eMAG marketing igazgató
A Szegedi Tudományegyetemen szerzett kommunikációs mesterdiplomát, karrierjét médiaügynökségeknél, főként az FMCG szektor szereplőit – P&G, Henkel – segítve kezdte, majd 8 évig dolgozott marketingkommunikációs vezetőként a bankszektorban. Ezt követően a Nestlé digitális- és médiamenedzsereként legfőbb feladatai közé tartozott a cég digitális átállásának vezetése, a médiavásárlási és tervezési folyamatok kezelése, valamint a digitális ügynökségi hálózat fejlesztése. Catalin Dit, az eMAG magyarországi vezetője a kinevezés kapcsán azt nyilatkozta, hogy biztos a sikerben, ugyanis a marketing vezető kiválasztása mellett 18 év szakmai tapasztalat és komoly eredmények szólnak, amit az e-kereskedelem területén is kamatoztathat.
Egyre korábban kezdődik a karácsonyi szezon
Egyre korábban kezdődik a karácsonyi szezon Vélemény
Egyre korábban kezdődik a karácsonyi szezon

Idén sokan maguk készítenek ajándékokat, és inkább csak alapanyagot vásárolnak ehhez. Többet költünk, mint korábban.

2024.02.29
{FOOTER_JS}