Miért válassza a normál, videóchat alapú hiteligénylést?
Mert tanácsadó munkatársunk igény szerint közreműködik a hiteligénylés lépéseiben!
Ha telefonos tanácsadó munkatársunk segítségét szeretné igénybe venni, kérjen a weboldalunkon visszahívást!
A normál hiteligényléshez szükséges:
Előminősítés
Előminősítés
Személyes adatok megadása és nyilatkozattétel
Adja meg az előzetes hitelbírálathoz szükséges személyes adatait és tegye meg a szükséges nyilatkozatokat!
Szakmai adatok megadása
Válaszolja meg a foglalkoztatottságra vonatkozó kérdéseket!
Pénzügyi adatok megadása
Adja meg a bankszámlaszámát, ahová rendszeresen érkezik a jövedelme, valamint a rendszeres bevételeire és kiadásaira vonatkozó adatokat!
Hitelbírálat
Hitelbírálat
Szerződéstervezet kiküldése
Pozitív előminősítés esetén e-mailben elküldjük hitelszerződésének tervezetét.
Dokumentumok feltöltése
Lépjen be a dokumentumfeltöltő oldalra az e-mailben kapott szerződésszámával és regisztrációs kódjával! Töltse fel szükséges dokumentumokat és igazolja rendszeres bevételeit.
Szerződéskötés
Szerződéskötés
Azonosítás
Beazonosítása a pozitív hitelbírálat után, munkatársunk segítségével, videóchatben történik.
Szerződés aláírása
Lépjen be a szerződésszámával és az SMS-ben érkezett jelszóval a Szerződéstárba, ahol elolvasást követően aláírhatja szerződését!
Folyósítás
Folyósítás
Utalás
Átutaljuk a jóváhagyott hitelösszeget.
Előminősítés
Személyes adatok megadása és nyilatkozattétel
Adja meg az előzetes hitelbírálathoz szükséges személyes adatait és tegye meg a szükséges nyilatkozatokat!
Szakmai adatok megadása
Válaszolja meg a foglalkoztatottságra vonatkozó kérdéseket!
Pénzügyi adatok megadása
Adja meg a bankszámlaszámát, ahová rendszeresen érkezik a jövedelme, valamint a rendszeres bevételeire és kiadásaira vonatkozó adatokat!
Hitelbírálat
Szerződéstervezet kiküldése
Pozitív előminősítés esetén e-mailben elküldjük hitelszerződésének tervezetét.
Dokumentumok feltöltése
Lépjen be a dokumentumfeltöltő oldalra az e-mailben kapott szerződésszámával és regisztrációs kódjával! Töltse fel szükséges dokumentumokat és igazolja rendszeres bevételeit.
Szerződéskötés
Azonosítás
Beazonosítása a pozitív hitelbírálat után, munkatársunk segítségével, videóchatben történik.
Szerződés aláírása
Lépjen be a szerződésszámával és az SMS-ben érkezett jelszóval a Szerződéstárba, ahol elolvasást követően aláírhatja szerződését!
Folyósítás
Utalás
Átutaljuk a jóváhagyott hitelösszeget.
GYIK
Mit jelent az SMS aláírás?

SMS-ben kap egy kódot, amit a felületen meg kell adni és azzal tudja aláírni a dokumentumot.

Hibát észleltem, mit tegyek?

Hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 354 5000-es telefonszámon. Hétfőn, kedden, csütörtökön 8:00 és 18:00 óra, szerdán 8:00 és 20:00 óra, pénteken 8:00 és 16:30 között várjuk hívását.

Nem tudom pontosan, hogy mikor nyitottam a bankszámlámat!

Megközelítőleg írjon be évszámot, nem kell a pontos dátum.

Miért jó a hitelfedezeti biztosítás?

Nem várt események bekövetkezte esetén, az ÁSZF-ben meghatározott feltételek teljesülése esetén a biztosító átvállalja a havi részletek vagy a teljes fennálló tartozás megfizetését. A hitelfedezeti biztosítás meglévő és új hitelhez is egyaránt igényelhető. Választása szerint csak halálesetre vagy munkanélküliség, teljes és végleges munkaképesség csökkenés és keresőképtelenség esetére is igényelhető.

Hol érem el a szerződésemet?

A Cofidis Ügyfélkapu felületen és az applikációban érhető el.

Kapcsolódó dokumentumok