Hitel Monitor
2019. II.
Kényelem vagy félelem… hitelezés a 4. ipari forradalomban

Kényelem vagy félelem… hitelezés a 4. ipari forradalomban
Minél komplexebb, nagyobb átgondolást igénylő egy pénzügyi termék, annál több kérdés merülhet fel az ügyfélben és annál inkább igénye van arra, hogy úgy érezze, szakértő segítséget kap. Ezt az érzést pedig nem könnyű megteremteni az eredendően személytelenebb, digitális környezetben.
2024.02.29
A digitális kényelem és mi…

A digitális kényelem és mi…
a digitális megosztó, a kényelem mindenkinek fontos, a kettő együtt attól függ…
2024.02.29
Ellentmondásos a viszonyunk a digitális világhoz

Ellentmondásos a viszonyunk a digitális világhoz
Az aggályok ellenére a magyarok kétharmada nem tudna megválni sem az okostelefontól, sem az otthoni internettől
2024.02.29