A koronavírus digitális hálót vont körénk. Nem volt nehéz az online átállás: a járvány előtti időszakhoz képest ma már többen fordulnak a digitális megoldások felé. A járványhelyzet miatt behúztuk a kéziféket, megfontoltabban költünk és harmadunk hajlandó nagyobb befektetését is elhalasztani. Viszont még egy ilyen mértékű világválság közepette is csak tizedünk tervez előre költéseivel, tehát a kutatási eredmények szerint a magyarok nagy részének pénzügyi tudatossága alacsony szintűnek mondható.
A koronavírus-járvány az egyének napi életvitelét (munka, oktatás, bevásárlás, szabadidő stb.) jelentősen átalakította, kiszélesedett az online lehetőségek tárháza. A személyes pénzügyek területén a változások nem újak, érdekesebb kérdés a lakossági hozzáállás vizsgálata. Ezeket a trendeket vizsgálja a Cofidis Hitel Monitor friss, májusi felmérése.
A kultúra az emberiség túlélési stratégiája. Mint faj, a technológiai evolúció segítségével jól vizsgázunk, ötezer éves történetünket tekintve ez a legerőszakmentesebb százada az emberiségnek.