A magyarok ötöde hisz azokban a termékekben vagy szolgáltatásokban, amit a véleményvezérek ajánlanak - derült ki a véleményvezérek megítéléséről készített friss felmérésből. A Cofidis Hitel Monitor alapján többségünk szerint az influenszerek színesebb képet festenek a valóságosnál, illetve a saját véleményük helyett a szponzorokét közvetítik. A gyanakvás ellenére a követők mégis hisznek a posztoknak: annyira, hogy azok hatása még a költéseikben is lecsapódhat.
Szívesebben azonosulunk a hozzánk hasonló influenszerekkel
Hogyan hatnak ránk a véleményvezérek márkaépítési törekvései
A magyarok egyharmada legalább egy területen követ influenszert. Sőt, egyötöde a termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos ajánlásaikban is bízik - derült ki a véleményvezérek megítéléséről készített friss felmérésből. A Cofidis Hitel Monitor szerint többségünk a hitelesség alapján nyom a követés gombra és leginkább a pénzügyek, egészség és technológia témáiban tartja relevánsnak követettje gondolatait.