2021. I.
Harmadunk vásárolt már influenszer ajánlására

Harmadunk vásárolt már influenszer ajánlására
A magyarok ötöde hisz azokban a termékekben vagy szolgáltatásokban, amit a véleményvezérek ajánlanak - derült ki a véleményvezérek megítéléséről készített friss felmérésből. A Cofidis Hitel Monitor alapján többségünk szerint az influenszerek színesebb képet festenek a valóságosnál, illetve a saját véleményük helyett a szponzorokét közvetítik. A gyanakvás ellenére a követők mégis hisznek a posztoknak: annyira, hogy azok hatása még a költéseikben is lecsapódhat.
A szomszéd lány effektus

A szomszéd lány effektus
Szívesebben azonosulunk a hozzánk hasonló influenszerekkel
Egy egész iparág működik a kamera és a filterek túloldalán

Egy egész iparág működik a kamera és a filterek túloldalán
Hogyan hatnak ránk a véleményvezérek márkaépítési törekvései
Hasonlít az életünk? Bekövetlek!

Hasonlít az életünk? Bekövetlek!
A magyarok egyharmada legalább egy területen követ influenszert. Sőt, egyötöde a termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos ajánlásaikban is bízik - derült ki a véleményvezérek megítéléséről készített friss felmérésből. A Cofidis Hitel Monitor szerint többségünk a hitelesség alapján nyom a követés gombra és leginkább a pénzügyek, egészség és technológia témáiban tartja relevánsnak követettje gondolatait.